<<< vorige

30-05-2008 (week 22)

volgende >>>

 
 
Klacht, melding of tip? Gebruik helmond.nl/meldpunt
 

Ondervindt u wel eens hinder van een losliggende stoeptegel of een kapot verkeerslicht? Veroorzaken de jongeren in uw buurt overlast of bent u niet juist behandeld door een medewerker van de gemeente Helmond? Dit soort zaken kunt u eenvoudig doorgeven via helmond.nl/meldpunt. U heeft dan niets te maken met openings- of wachttijden.

U kunt melden:

  • een klacht of melding over de leefomgeving en openbare ruimte.

  • dat u niet achter een besluit van de gemeente staat. U kunt uw bezwaar digitaal indienen.

  • als u vindt dat een ambtenaar zich niet juist heeft gedragen. Of als u vindt dat u te lang heeft moeten wachten op een behandeling van een aanvraag of een reactie op een brief. U kunt dan een klacht indienen.

  • dat u de gemeente aansprakelijk stelt voor schade.

  • dat u een klacht heeft over een bouwwerk.

  • hoe onze dienstverlening verbeterd kan worden.

  • wat u mist op helmond.nl.

Helmond.nl/meldpunt:

Maandelijks worden ruim 1.000 meldingen doorgegeven via telefoonnummer 0492-587777. Dit blijft vanzelfsprekend mogelijk. Maar dient u uw melding digitaal in, dan kan dit 24 uur per dag, 7 dagen per week. U regelt het snel door op het internet naar helmond.nl/meldpunt te gaan. Bepaal om wat voor melding het gaat en dien deze digitaal in. De melding komt dan automatisch en snel terecht bij de juiste medewerker.

 

 

<<< terug naar index